Trifium Insurance

dienstverlening

Trifium Insurance dienstverlening

Welke dienstverlening bieden wij aan?

Wij adviseren, vergelijken en bemiddelen omtrent schade-, inkomen- en zorgverzekeringen op zakelijk en particulier gebied.

  • Voor zakelijk bijvoorbeeld: auto, arbeidsongeschiktheid, aansprakelijkheid, inventaris, verzuim, rechtsbijstand, cyber etc.
  • Voor particulier bijvoorbeeld: auto, opstal, inboedel, rechtsbijstand, aansprakelijkheid etc.

Het onderhoud, wijzigingen en begeleiding bij schade op de verzekering(en), horen bij onze werkzaamheden. Tijdens de looptijd van de verzekering(en), zijn wij je altijd van dienst en periodiek toetsen wij de geschiktheid van de lopende verzekering(en).

Onafhankelijk advies

Wij hebben geen binding met aanbieders van financiële producten of diensten en kunnen daardoor volledig onafhankelijk adviseren. Er is ook geen enkele partij met wie wij productieafspraken hebben gemaakt. Wij kiezen daarom voor het product of de dienst die het best passend is voor jouw situatie en die binnen de beschikbare oplossingen van ons kantoor valt. Ons advies is gericht op de klant en niet op de verdienste voor ons. Alleen producten die via ons kantoor zijn afgesloten, vallen onder onze zorgplicht.

Samenwerkende partijen

Voor jou als klant kijken wij naar de verzekeringsoplossingen die de verzekeringsmarkt te bieden heeft. Wij hebben toegang tot een groot deel van de verzekeringsmarkt, maar er zijn altijd partijen waar wij niet mee samenwerken. Wij kunnen dus alleen adviseren en bemiddelen met de partijen met wie wij samenwerken.

Onze beloning

Ons kantoor ontvangt provisie vanuit de verzekeringsmaatschappij voor de aldaar lopende verzekeringen (met uitzondering van de individuele arbeidsongeschiktheidsverzekering, waar wij los onze vergoeding met jou overeenkomen, aangezien hier geen provisie meer op zit sinds 2013). Wij worden pas beloond voor onze werkzaamheden, nadat er een polis tot stand is gekomen.

Wat verwachten wij van jou?

Wij proberen jou als klant zo goed mogelijk te helpen, maar hebben daarbij ook jouw medewerking nodig. Daarom verwachten wij het volgende van jou:

  • Dat je ons altijd de juiste en volledige informatie verschaft. Als achteraf blijkt dat je ons onjuiste of onvolledige informatie hebt verschaft, dan kan dit gevolgen hebben voor je verzekeringen en of schade-uitkeringen.
  • Wanneer er zich wijzigingen voordoen, je deze zo snel mogelijk aan ons doorgeeft. Wij kunnen dan bekijken of er actie ondernomen dient te worden op de verzekeringspolissen en eventueel lopende claims.
  • Wij altijd in het bezit zijn van het juiste adres, e-mailadres en telefoonnummer. Wijzigingen hierin dien je altijd aan ons door te geven.
  • Als je verzekeringsdocumenten ontvangt, dien je altijd te controleren of de gegevens op de door jou ontvangen stukken juist zijn. Als je ontdekt dat hier zaken onjuist op staan, dien je ons hiervan direct op de hoogte te brengen.
    Let goed op de clausules in de polis. Indien je hier niet aan voldoet, kan het gebeuren dat er geen dekking is. Je bent altijd zelf verantwoordelijk om dit jaarlijks te controleren en te zorgen voor de juiste keuringen en certificaten.
check-icon
Meer dan 20 jaar ervaring
check-icon
Ruim 10.000 succesvolle aanvragen
check-icon
Onafhankelijk, persoonlijk en discreet
check-icon
No cure no pay
nl_NL